lördag 17 januari 2009

Uppdatering

Uppdatering:
Jag delar mitt liv med fem stycken underbara människor.
Människors som på olika sätt får mitt hjärta att växa och får min bägare att flöda över.
Vårt liv tillsammana en gåva...
Gåvor som små vikta och klippta stjärnor.
Gåvor som kramar och: "pappetina jag äkar diiiig."
Gåvor som ett ordnat födelsedagskalas.
Gåvor som små tassande fötter och födelsedagssång. Kärleksfullt inslagna paket som omsorgsfullt utvalts.
Gåvor som erbjudanden, i olika former (som jag inte alltid tar emot)
Gåvor som att dom är dom de är...
Ja, den största gåvan, att få leva vardagsliv tillssammans, som jag ibland kanske ibland glömmer att uppskatta.
Ibland glömmer jag (inte att uppskatta) men att möta gåvor som ges till mig...
...då uppstår obalnans...
....jag delar mitt liv med fem stycken underbara människor...
Må jag aldrig glömma att ta emot deras underbara gåvor....

Inga kommentarer: