fredag 7 augusti 2009

Liten kille knäpper tavla äter jordgubbar och kysser grodor mitt i livet strax in till kyrkan och himmelen

Liten kille stor kamera...




Detta var motivet, den lilla killen med den stora kameran knäppte:




Jordgubbar sommar och kärlek...dock tycker jag att de ser godare ut än de är...



Sommar och kärlek, kärlek som är vad det är och ger det den visar...

Så jag behöver inte kyssa någon groda...





Men så har vi vår kyrka...organisationen och människor som jobbar i den...



Säger bara:

Himmel!



Himmel som i att se mäktig och oroande ut...
Himmel som i himmel, är det sant?!?
Himmel som i himmel och pankaka...
Himmel som vi vittar om evighet i himelen och en god och rättvis Gud...eller har det bara blivit OCH...???
Himmel som i att tittar inte solen fram??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Himmel som i himmel vad jag älskar dig ; )

Kung av kosmoz sa...

JA himmel som i himmel vad jag äslakar dig...