onsdag 26 augusti 2009

Kära Dagbok

Kära Dagbok.

Idag har varit en grå och regning dag. Jag vaknade av klockan som väckte mig till en ny dag, där dimman låg tätt över standen.
Dagens väder har verkligen stämt överens med min sinnes stämning.
(o)Inspirationen,(o)orken och (o)tiden gjorde att MC-donald blev ett naturligt och bra val.
Käre dagbok, idag fick vi även hem varorna som vi beställde igår på http://www.matservice.se/
Gud vilken UNDERBAR affärsidé...detta kära dagbok var en av höjdpunkterna på denna dag.

En annan höjdpunkt var när jag såg HENNE...jag såg henne stå där på andra sidan torgen...det bubblade så där pirrigt och underbart i magen när jag såg henne och jag blev alldeles nervös när hon såg mig och vinkade till mig...

Annars har dimman legat tätt kring hjärtat och tårarna har legat på lur hela dagen...
Så käre dagbok, jag hoppas jag har roligare saker att skriva om i morgon sov så gott så hörs vi i morgon.



PUSS

J+K= SANT

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3





[Foto Högakustenbron K Adamsson]

Inga kommentarer: