lördag 4 april 2009

Look what you diiiiid!!!



Kärleken utlämnande och svår...
Kärleken utlämnande och vacker...
Kärleken kommer till en och helt plötsligt känns det som hjärtat hamnar utanför kroppen... själen studsat utanför sitt trygga skyddande rum...
Kärleken svämmar över...

Hjärtat dinglar utanför min kropp, blottad och synlig för världen... ord stötter in i hjärtat, som pållar rakt i i själens djup...mötet får hjärtat att växa...möten får hjärtat att krympa... Människor kommer och går, lämnar avtryck, stannar en stund eller fortsätter...

Stanna kvar en stund...
Vet att jag ibland skrämmer bort...vet att jag ibland inte når fram...
Jag är för mycket...
Jag vill för mycket...
Jag vill för lite...
Jag är för rädd...
Jag är egositisk...

Ja, jag är människa...

Ledsen om jag stampat på ditt hjärta...när jag var och hälsade på... men tack att jag fick komma det nära...

....Tack

Inga kommentarer: