lördag 4 april 2009

Jag älskar henne....




Jag älskar hennes sätt att äta chips...

Jag älskar att titta på henne när hon betarktar omvärlden...en film, sina barn eller något annat som händer i hennes närhet...

Jag älskar hennes sätt när hennes mentala bilder inte blev som hon tänkt sig...

Jag älskar hennes tankar...hennes stora hjärta som rymmer hela världen...

Jag älskar hennes kärlek till sina barn...hennes omsorg...hennes oro...hennes stolthet...

Jag älskar hennes sätt att dra sig undan och ladda om...

Jag älskar hur hon somnar in...hur hon sover...och hur hon vaknar...

Jag älskar hennes behov av ordning...
Jag älskar hennes sätt att borsta tänderna...
Jag älskar hennes skratt...hennes gråt...hennes ilska och tjurighet...
Jag älskar hennes beröring...

Jag älskar henne...



Inga kommentarer: