måndag 24 november 2008

En given fråga som alltid kommer... måndag till söndag landar först i örat...sen i tanken...sen i magen...
Tanken går i gång...sänder en liten oro till magen... och jag tänker:
-Ja, vad fan ska vi äta idag...
- Vad har vi....
Frågan som några av er kanske har listat ut är: Vad ska vi äta idag?
Frågan skapar, så som när en sten bryter vatten yttan - ringar på vattnet... det börjar med vad...hur...när...vad(igen)...hur(igen) och lika så när....
Vad ska vi äta? Hur ska vi äta - vem är hemma, när är träning, vad har vi hemma, hur gör jag...behövs det handlas, tid att göra, hur hungriga är vi? Vad orkar jag??? (Fan mjölken är slut)

Frågor som rör logestik, efterfrågan, kapital och inventering....
...försöker ta form...men försvinner in i cyber dimman....och jag svarar:
- Jag har ingen anning....

Inga kommentarer: